poniedziałek, 29 października 2018

ŚMIECIOBRANIE zamiast GRZYBOBRANIA czyli przyjemne z pożytecznym







Dnia 27 października 2018 r. studenci i doktoranci
ze Studenckiego Koła Naukowego Mykologów, w trosce
o przyrodę zamienili kosze na grzyby, których w tym roku z powodu suszy jest niewiele, na worki na śmieci.
Pomysłodawcą inicjatywy byli mykolodzy, pracownicy Katedry Mikrobiologii
i Mykologii, WBiB, UWM w Olsztynie: dr Dariusz Kubiak i dr hab. Anna Biedunkiewicz – opiekun SKN Mykologów.
Studenci, wraz z ww. pracownikami KMiM, w sobotnie przedpołudnie przeszli częścią szlaku niebieskiego „Spacerowego” pokrywający się z Łynostradą, rozpoczynając nieopodal II Ogólnokształcącego Liceum Ekologicznego w Olsztynie,
do mostu Smętka (trasa na mapie). Rozpoczęliśmy o godz. 10.00 na moście
przy przepompowni a zakończyliśmy przy moście Smętka ok. godz. 13.00.
Dzięki uprzejmości ZDZiT w Olsztynie, wydział Las Miejski, zostaliśmy wyposażeni
w rękawice ochronne i 120 – litrowe worki na śmieci. Wiedzieliśmy, że to miejsce wymaga interwencji, ale ilość śmieci nad brzegiem Łyny, przerosła nasze wyobrażenia.
W jednym tylko miejscu zebraliśmy 17 pełnych worków co daje 2.040000 m3. Łącznie zebraliśmy blisko 0,5 tony śmieci !!!
Były to butelki szklane, plastikowe, kanistry z benzyną, rury PCV, rynny, gaśnice, plecaki wiadra. Nie sposób wymienić wszystkiego. Pracy były mnóstwo ale satysfakcja ogromna. Spotkaliśmy się, z bardzo dużym zainteresowaniem mieszkańców, którzy często spacerują tą ścieżką w Lesie Miejskim. Mamy nadzieję, że przykład naszej pracy zmobilizuje mieszkańców do troski o czyste otoczenie.
Zakończyliśmy Śmieciobranie przy moście Smętka. Było ognisko (drewno zorganizowane przez ZDZiT), kiełbaski i słodkości - nasze.
Wiosną powtórzymy naszą akcję. Mamy nadzieję, że Olsztyn stanie się czystszym miastem.



W akcji Śmieciobrania wzięli udział:
Kamila Kulesza
Karolina Nowacka
Sylwia Machcińska
Milenia Traut
Tomasz Bałabański
Wiktor Zieliński
Damian Robiecki
oraz
Anna Biedunkiewicz i Dariusz Kubiak



Komentarze (2):

3 lipca 2019 13:52 , Blogger dercy lyne pisze...

NAJLEPSZA MIŁOŚĆ ONLINE SPELL CASTER, ABY UZYSKAĆ ​​SWÓJ EX LOVER, MĘŻCZYZNA, ŻONA, DZIEWCZYNA LUB POWRÓT CHŁOPA. DODAJ GÓRĘ NA WHATSAPP: +2349083639501
Cześć wszystkim Jestem Darcy lyne i jestem tutaj, aby podzielić się wspaniałą pracą, którą dr Nosa dla mnie zrobił. Po 5 latach małżeństwa z moim mężem z dwójką dzieci, mój mąż zaczął zachowywać się dziwnie i wychodzić z innymi kobietami i okazywał mi zimną miłość, kilkakrotnie groził, że się ze mną rozwiedzie, jeśli ośmielę się go zapytać o jego romans z innymi kobietami, ja był całkowicie zdruzgotany i zdezorientowany, dopóki mój stary przyjaciel nie powiedział mi o rzucającym zaklęcie w Internecie o nazwie Dr..nosakhare, który pomaga ludziom w związku i problemie małżeństwa przez moc zaklęć miłosnych, początkowo wątpiłem, czy coś takiego istnieje, ale postanowiłem spróbować, kiedy się z nim skontaktuję, pomógł mi rzucić zaklęcie miłosne iw ciągu 48 godzin mój mąż wrócił do mnie i zaczął przepraszać, teraz przestał wychodzić z innymi kobietami i jego ze mną na dobre i prawdziwe . Skontaktuj się z tym świetnym zaklinaczem zaklęć miłosnych, aby rozwiązać swój związek lub problem małżeństwa
-Email-blackmagicsolutions95@gmail.com
 lub Zadzwoń lub WhatsApp: +2349083639501
Skontaktuj się z nim, aby uzyskać następujące informacje:
(1) Jeśli chcesz odzyskać swojego byłego współmałżonka.
(2) Chcesz zostać awansowany w swoim biurze.
(3) Chcesz, żeby kobiety / mężczyźni biegali za tobą.
(4) Jeśli chcesz mieć dziecko.
(5) Chcesz być chroniony duchowo.
(6) Pomóż wyprowadzić ludzi z więzienia
(7) Wygraj program telewizyjny

 
11 listopada 2019 15:32 , Blogger blogger pisze...

Dr.Agbazara is a great man,this doctor help me to bring back my lover Jenny Williams who broke up with me 2year ago with his powerful spell casting and today she is back to me so if you need is help contact him on email: ( agbazara@gmail.com ) or call/WhatsApp +2348104102662. And get your problem solve like me.

 

Prześlij komentarz

Subskrybuj Komentarze do posta [Atom]

<< Strona główna